Günümüzde müşteri beklentileri, verilen hizmetlerin seviyeleri ile ilgili olarak sürekli değişiyor. İşletmeler için temel zorluk, müşteri sadakati ve kalıcılık için yenilikçi stratejiler geliştirmek. Kârlılık beklentilerindeki artış, teknolojinin benimsenmesi yönünde sürekli bir ivme kazandırmaktır. İkon Telekom, farklı sektörlerin iş gereksinimlerini gideren çözümler geliştirmeye odaklanmıştır. Helpdesk support, telemarketing vd. müşteri etkileşimli çözümler de dahil olmak üzere bireysel hizmet uzmanlığı alanlarına göre farklı tip ve ölçekte çağrı merkezi çözümleri sunmaktadır.

inbound, Outbound ya da Blended Çağrı Merkeziniz İçin Kusursuz Çözüm

Call Center ürünümüz, çağrı merkezi işlemlerinizi etkin bir şekilde gerçekleştirmek için gereken tüm özellikleri kapsamaktadır. İkon Telekom ürün hattının inbound ve outbound işlevselliğinin genişliği, talep edilen çağrı merkezi yazılım sağlayıcıları arasında rakipsizdir.

İkon Telekom; Inbound, Outbound ya da Blended çağrı merkezleriniz için kusursuz çözümler sunar. İş akış süreçlerine uygun, kolay yönetilebilir ve dinamik yapısı sayesinde çağrı merkeziniz her an ihtiyaç duyulduğu şekilde çalışır. Ürünümüz ile gelen/giden çağrıları isteğiniz ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda yönlendirebilir ve raporlayabilirsiniz. Ürünümüz her yönüyle;

  1. Bütçenize uygun ve fonksiyonel
  2. Kolay ve hızlı uygulanabilirliğe sahip
  3. Öğrenmesi ve kullanımı kolaydır.

Müşterilerinizi Şaşırtmak için İhtiyacınız Olan Herşey

Geniş özellikleri ile ihtiyacınızın tamamını karşılayan call center yazılımımız, maliyetlerinizi düşürürken size müşterilerinizi memnun etme olanağı sağlamaktadır. Siz kontaklarınızla konuştukça firmanızın mali gücüde artar.

Call Center Ürünümüz İle Sahip Olacağınız Avantajlar

  1. Yüksek maliyetli ek yatırımlara ihtiyaç olmadan sistemin genişlemesine olanak sağlar.
  2. Gelişmiş gelen çağrı yönetimi sayesinde yüksek müşteri memnuniyeti ile satışların yükselmesini sağlar.
  3. Anlamlı, kapsamlı rapor analiz sonuçları ile hedeflere hızlı bir şekilde ulaşma imkanı sunar.
  4. Görüşme kayıtları ve anlık dinleme seçenekleri sayesinde agent'ların müşteriye daha iyi hizmet vermesini sağlar.
  5. Müşterilerin hızlı ve kaliteli servis beklentileri, gelişmiş IVR yönetimi ile gereksiz arama transferlerine ve beklemelere gerek olmadan, müşteriler en uygun agent'lara yönlendirilerek karşılanır. Agent'lardan biri aramayı karşıladığında müşteri bilgileri anında bilgisayar ekranında görünür. Böylece agent'lar hızlıca müşteri bilgilerine odaklanarak müşterilere hızlı ve doğru hizmet verebilir.
  6. Call Center ürünümüzün Yönetim Portalı web tabanlı bir yazılımdır. Böylece internetin ve bilgisayarınızın olduğu heryerden sisteminizi yönetebilir, çağrı bilgilerinizi ve raporlarınızı görüntüleyebilirsiniz.
  7. Call Center ürünümüz ile maliyetlerinizi düşürebilirsiniz. Xantos Call Center yönetim portalı sayesinde destek ihtiyacınızla birlikte destek maliyetlerinizde düşer. Ayrıca kolay kullanımı ile operasyonel maliyetlerinizin de düşmesine olanak sağlar.
  8. Call Center ürünümüzün sahip olduğu teknoloji ve esnek yazılım mimarisi sayesinde varolan uygulamalarınızla kolayca ve kısa sürede entegrasyon sağlanabilir.
  9. Küçük, orta ve büyük ölçekli çağrı merkezleri için yüksek donanım yatırımlarına ihtiyaç duymayan düşük toplam sahip olma maliyetli bir çözümdür.

Çözüm Taslağı

Call center ister birkaç agent'tan isterse yüzlerce agent'tan oluşsun, Sonitel Call Center, gelen çağrıların sadece etkin ve verimli olarak yönetilmesini değil aynı anda bunların artan gelir olanakları sağlamasını temin etmeniz için ihtiyaç duyduğunuz özellikleri içerir. Call Center ürünümüzü aldığınız zaman aşağıdaki faydaları da sağlayacaksınız:

  1. Profesyonel çağrı özellikleri, kolay kullanılabilen iletişim arşivi
  2. Dünya çapında yüksek derecede üretken ve koordine agent'lar
  3. Talebe bağlı olarak esnek ölçekte büyütme ve küçültme imkanı
  4. Azaltılmış altyapı ve bakım masrafları
  5. İkon Telekom'un çözümleri, call center altyapı masrafları ve zorluklarını azaltarak birinci sınıf müşteri hizmeti deneyimi sunmanıza odaklanmanızı sağlar.

Çözüm Faydaları

Geliştirilmiş Müşteri Memnuniyeti

Kuşkusuz, müşteri memnuniyeti müşteriyi elde tutmayı sağlar ve sonuç olarak da karı doğrudan etkiler. İkon Telekom Call Center Inbound çözümü, müşterileri çağrı gelir gelmez doğru agent'lara yönlendirir ve ihtiyaç duydukları bilgileri almalarını sağlar. Müşteriler birbirini tekrar eden bilgiler yüzünden sinirlenmeyecek ve onlara hizmet veren agent'ın iletişime geçişinden memnun olacaklardır.

Ölçeklendirilebilirlik

Bir ürün lansmanı veya şirketin büyümesi nedeniyle üretiminizi arttırıyorsanız, İkon Telekomu'un Call Center çözümü kapasite kısıtlamaları ve lisans alma zorluklarını dert etmeden kapasitenizin arttırmanızı sağlar İkon Telekom tek bir gün içerisinde gerekirse hızlıca personel eklemenizi sağlar. Sadece ihtiyacınız olan şeyleri kullanmanızdan dolayı, sadece yılın en yoğun zamanlarında gerekli olan fazla kapasiteyle boğulmazsınız.

Daha detaylı bilgi  bilgi almak için 08503600444.