İkon Telekom

0850 360 0 444

0850 ve Coğrafi Numara

  • IP Telefonla Kullanım
    Sabit numarayı IP telefona tanımlayarak kullanım şeklidir. Genellikle bireysel bir çözümdür.
    Fakat Bulut santral ile IP telefonu bir arada kullanmak şartıyla kurumsal bir çözüm olarak tercih edilmektedir.

  • IP Santralle / Bulut Santralle Kullanım

    Sabit numarayı şirketlerde kullanmak için en gelişmiş yöntem IP santral sistemleridir.
    IP santrale tanımlanan sabit numara için, IP santralin özelliğine göre istenilen senaryo uygulanabilir.

  • Bilgisayarla Kullanım

    Windows ve MacOS yüklü bilgisayarlarınızdan masaüstü telefon programlarını yükleyerek coğrafi veya 850’li numaranızı kullanabilirsiniz.

  • Tahsis edeceğiniz sıradan 0850 ‘li ilk numaranız ücretsizdir.
  • 0850 ‘li numaralara gelen çağrı numara sahibine ücret yansıtmaz. Sadece 0850 ‘li numarayı arayan tarafa operatörü tarafından ücret yansıtılır.
  • 0850 ‘li numaralardan yapacağız aramalarda kullanacağınız tarifeler üzerinden ücretlendirilirsiniz. Detaylar için tarifeler sayfamızı inceleyebilirsiniz.
  • İnternet bulunan her yerden ulaşılabilir olun.
  • Konumdan bağımsız olarak iletişim süreçlerinizi kesintisiz yürütebilirsiniz.
  • Firmanızın kurumsallığı açısından önemli bir etkendir.
  • Fiziksel kurulum gerektirmez, oldukça pratiktir. Bir bakım maliyeti oluşturmaz.
  • Özel ve akılda kalıcı numaralar edinebilirsiniz. (Örneğin; 0850 360 0 444)
  • Görüşmelerinizi yüksek kalitede yapabilirsiniz.
  • Mobil cihazlarda ve bilgisayarlarda kullanımı sayesinde bir mekana bağlı kalmazsınız. Uzaktan çalışan firmalar için oldukça kullanışlıdır.
  • Aynı anda birden fazla çağrı alıp gönderebilirsiniz. Bu sayede çağrı kaçırmazsınız.

Nasıl Kullanılır?

  • Numara taşıma hizmetinde telefon numaranızın ön kodu da dahil tüm numara taşınacaktır.

  • Sabit numara taşıma işlemi yasal olarak en fazla 6 gün içerisinde tamamlanacaktır.

  • Numara taşıma işlemi, abonenin tercih edeceği tarih ve zaman diliminde olabilecek en az kesinti süresi ile aktif olması sağlanacaktır.

  • Farklı projeleriniz için birden fazla numara taşıyabilirsiniz. Taşıdığınız numaralar aranan numara bilgisi eşliğinde (CLD) mevcut hesabınıza yönlendirilecektir.

Avantajları Nelerdir.

  • Aylık Sabit Ücret Ödemezsiniz.

  • Sabit numaranızı İKON Telekom’a taşıdığınızda herhangi bir kurulum, taşıma ve abonelik işlem ücreti alınmayacaktır.

  • İKON Telekom’a taşıyacağınız tek numara üzerinden internet, cihaz ve santral özelliklerinize bağlı olarak eş zamanlı birden çok çağrı alabilirsiniz.

  • Numara taşıma işleminden sonra eski operatörünüzle olan tüm bağlantınız kesilecektir. Eski operatörünüze herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz. Numaranızı İKON Telekom’a taşırken, mevcut operatörünüzden hizmetlerin iptali için herhangi bir başvuru yapmanız gerekmeyecektir.

  • Taşıdığınız numarayı istediğiniz mobil veya sabit numaraya yönlendirebilirsiniz.

İkon Telekom THK hizmeti nedir ?

Sabit telefon şebekesi üzerinden, ek bir cihaz kullanmadan ya da kullanım alışkanlığınızı değiştirmeden, yüksek ses kalitesi ve ekonomik fiyatlarla her yöne (şehir içi, şehirlerarası, uluslararası ve GSM) arama yapabilmenizi sağlayan bir İkonTelekom telefon hizmetidir. Sabit telefonunuza ait tek bir fatura olur ve bu fatura sadece İkon Telekom’dan gelir

İkon Telekom THK abonesi olduğumda telefon faturam sadece İkon Telekom’dan  mi gelecek? Türk Telekom’dan ayrı fatura gelecek mi? 

İkon Telekom THK abonesi olmanız durumunda THK kapsamında hattınız İkon Telekom’a  taşınır. Türk Telekom’la ilişiğiniz kesilir ve Türk Telekom size fatura göndermez. Hizmetinizle ilgili sadece İkon Telekom ile iletişim kurmanın, tek bir fatura ödemenin kolaylığını yaşarken hem paradan hem zamandan tasarruf edersiniz. (THK (Toptan Hat Kiralama) : Alternatif telekom operatörlerinin müşterilerine Türk Telekom santrali üzerinden PSTN, ISDN-PA (PRI) ve ISDN-BA (BRI) hizmetlerini sunabilmesi için gerekli telefon hatlarını Türk Telekom’dan kiralamasıdır)

İkon Telekom THK Hizmeti abonesi olmak için ne yapmalıyım? 

İkon Telekom THK Hizmeti abonesi olmak çok kolay. Herhangi bir başvuru ücreti ödemeden, size iletilen evrakların tesliminden itibaren birkaç gün içinde aboneliğiniz başlar ve İkon Telekom’un avantajlı tarifeleri üzerinden hemen konuşmaya başlarsınız.

Aradığım numarayı çevirmeden önce bir erişim numarası çevirmeli miyim?

Hayır. İkon Telekom  Sabit Telefon Hizmeti herhangi bir ön numara tuşlamayı veya dialler (aramatik) cihazı gerektirmez.

İkon Telekom THK Hizmeti aldığımda telefon numaram değişecek mi? 

Hayır. İkon Telekom Sabit Telefon Hizmeti almak için var olan telefon numaranızdan farklı bir telefon numarası almanıza gerek yoktur.

Bu avantajlı fiyatları nasıl sağlayabiliyorsunuz?

Konusunda uzman ekibimiz, gelişmiş teknoloji ve iş süreçlerimiz sayesinde siz İkon Telekom THK Hizmeti abonelerimize yüksek görüşme kalitesini ekonomik fiyattan sunabilmekteyiz. İkon Telekom THK hizmetinin sağlayıcısı olan operatörümüz, 2002 yılından bu yana telekomünikasyon alanında faal olan, STH Lisanslari’na sahip Türkiye’nin bağımsız telekom operatörüdür. Verdiğimiz tüm telekomünikasyon hizmetlerimiz, T.C. Ulaştırma Bakanlığı’na bağlı çalışan resmi ulusal telekom regulatörü olan Telekomünikasyon Kurumu‘nun lisanslaması dahilindedir.

Toptan Hat Kirlama Sistemi ile  ;

  • Tek fatura. Sabit hattınız için İkon Telekom’dan tek fatura alarak, ses hizmetlerinizi daha kolay yönetebilirsiniz.

  • Avantajlı fiyatlarla PSTN tarifelerinden ve PSTN dakika- paketlerinden yararlanırsınız.

  • Ofisten Her Yöne PSTN dakika paketleri ile her yöne tek fiyattan görüşme. Ofisten Her Yöne PSTN paketi dakikalarınızı yurtiçi her yöne ve Uluslararası 1. Kademe PSTN görüşmeleriniz için kullanabilirsiniz.

  • Santrallerle ve mevcut telefonlarınızla uyumlu. Ofisinizdeki santral sistemi ile ve mevcut telefonlarınızla uyumlu çalışır. Ek bir yatırım ihtiyacınız olmaz.

  • Ek kurulum gerektirmez. Ofisinizde ek bir cihaz kurulumu yapmadan, tek bir başvuru ile kesinti olmadan yararlanmaya başlayabilirsiniz.

  • Alışkanlıklarınız değişmez. Telefon görüşmelerinizi yaparken ek bir numara çevirmenize gerek yoktur.

  • Telefon numaraları değişmez.

  • Abone santralinde konfigürasyon yapılmaz.

  • Tarafımıza yapılacak bir başvuru ile hizmet sağlanır.

IKON ONNET (VoIP)

VoIP Nedir?

VoIP, “Voice Over Internet Protocol” açılımının kısaltılmış şeklidir, internet üzerinden noktalar arası sesli görüşme imkânını sunan bir teknolojidir. Bu sayede özellikle uzak noktalarla yapılan telefon iletişimi çok ucuzlamaktadır. VoIP cihazlarının işgal ettiği bant genişliği yüksek olmadığı için internetinizde herhangi bir yavaşlama olmaz. VoIP cihazları çözümlerinde mevcut IP ağ cihazlarında ve PBX santralinde herhangi değişiklik yapmadan VoIP cihazı çok kısa bir sure içinde sisteme entegre edilebilir. VoIP cihazları özel bir santrale veya belli marka bir modeme bağımlı değildir. Her modem ve santral ile çalışabilir. Mevcut telefon şebekeleri, internette ki ses ve verinin birleşmesiyle yeni servis ve gelir fırsatları yaratırken, aynı zamanda kullanımın kolaylaşmasını da sağlayarak yönetim maliyetlerini büyük ölçüde azaltır.

Telefonu kaldırıp konuşmaya başladığınızda İkon telefon adaptörü (voice gateway) sesi veri haline dönüştürür ve Internet üzerinden gönderir. İkon ağı yoluyla gideceği yere ulaşır ve tekrar veriler sese dönüştürülür. Aradığınız kişi telefonu açtığı zaman normal bir telefon görüşmesindeki sesi duyar. Aradaki tek fark, daha az ödemeniz!

 

VoIP Hizmeti ile Sağlanan Avantajlar:

Mevcut ADSL bağlantısında bulunan donanımınıza ve telefonunuza ilave bir donanım gerekmeksiniz kullanma

VoIP cihazınızı yanınızda taşıma, istediğiniz yerde farklı bir ADSL hattına takıp kullanma

Santral ya da telefonunuza bağlı kalmadan internetin olduğu herhangi bir yerde cep telefonu ya da bilgisayardan kullanma

Raporlama – Yapılan görüşmelerle ilgili her türlü detay İKON Telekom web sitesinden on-line izlenebilmektedir.

Yurtiçi ve yurtdışında bulunana farklı ofislerinizi kısa kodlarla ücretsiz arama

Büyük ölçüde maliyet indirim

Seçtiğiniz tarifeye göre aylık sabit ücret karşılığı sabit hatları sınırsız, GSM aramalarınızı size verilen süre kadar ücretsiz arama fırsatı

İKON TELEKOM A.Ş. olarak “Altyapı Servis Saglayıcıları” lisansı kapsamında yüksek yatırım maliyetleri yapmak istemeyen STH firmalarına, “özel sunucu paylasımı hizmeti” vermekteyiz.

STH lisansi alan firmalar, yasal zorunluluklar geregi, hizmeti sunmadan önce teknik altyapılarını kurmakla yükümlüdürler. Kurulması gereken teknik altyapı yüksek donanım ve yatırım maliyetleri gerektirmektedir. Bu kapsamda İkon Telekom, size yatırım masrafı yapmadan, size özel IP üzerinde tüm altyapılarımızın bulundugu, kesintisiz hizmet verilebilmesi için her türlü güvenlik önlemlerinin alındığı datacenter da barındırılmak üzere, “özel sanal operatör hizmeti” sunmaktadır.

 

Donanım ve yatırım masrafı yapmadan kullanacağınız SIP standartlarına uygun softswitch üzerinde; VoIP, Callingcard gibi hizmetleri verebiliyor olacaksınız.

 

Hizmetini sunacağımız softswitch özellikleri:

  • Bayi hesabi olusturabilme

  • Callingcard

  • ANI Callback

  • WEB Callback

  • Gelismis IVR seçenekleri

  • Callshop

  • Voicemail

  • Türkçe/Ingilizce/Rusça/Almanca/Arapça IVR dilleri

  • Istediginiz kadar operatör ile arabaglanti yapabilme kolayligi

  • Arabaglanti yapmis oldugunuz operatölerde arama kanal sayisi olusturabilme ve arama dagitabilme

  • Aramalari ucuz olan operatörden gönderebilme gibi gelismis routing seçenekleri

  •  Istediginiz kadar ve gelismis özelliklerde tarife olusturabilme

  •  prepaid / postpaid hesap olusturabilme

  •  Istediginiz her yerden ulasabileceginiz Türkçe/ Ingilizce/Rusça/Arapça dillerinde kullanabileceginiz kolay web arayüzü

  •  Ihtiyaca yönelik eklenebilir özellikler

Toptan Ses

  • STH lisansına sahip firmalara sunmuş olduğumuz toptan trafik hizmeti ile müşterilerinize İkon Telekom üzerinden yurt içi veya yurt dışı çok uygun fiyatlarla ve kaliteli ses hizmeti sağlayabilirsiniz.

1.TARAFLAR
İşbu Sözleşme aşağıdaki taraflar arasında aşağıda belirtilen hüküm ve şartlar çerçevesinde imzalanmıştır.
A.‘ALICI’ ; (sözleşmede bundan sonra “ALICI” olarak anılacaktır)

B.‘SATICI’ ; (sözleşmede bundan sonra “SATICI” olarak anılacaktır)
AD- SOYAD:  İkon İletişim Telekomünikasyon A.Ş
ADRES: Tunalı Hilmi Caddesi Bestekar Sokak No: 47/9 Kavaklıdere / Çankaya – ANKARA PK:06680
İş bu sözleşmeyi kabul etmekle ALICI, sözleşme konusu siparişi onayladığı takdirde sipariş konusu bedeli ve varsa kargo ücreti, vergi gibi belirtilen ek ücretleri ödeme yükümlülüğü altına gireceğini ve bu konuda bilgilendirildiğini peşinen kabul eder.
2.TANIMLAR
İşbu sözleşmenin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir.
BAKAN: Gümrük ve Ticaret Bakanı’nı,
BAKANLIK: Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nı,
KANUN: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’u,
YÖNETMELİK: Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ni (RG:27.11.2014/29188)
HİZMET: Bir ücret veya menfaat karşılığında yapılan ya da yapılması taahhüt edilen mal sağlama dışındaki her türlü tüketici işleminin konusunu ,
SATICI: Ticari veya mesleki faaliyetleri kapsamında tüketiciye mal sunan veya mal sunan adına veya hesabına hareket eden şirketi,
ALICI: Bir mal veya hizmeti ticari veya mesleki olmayan amaçlarla edinen, kullanan veya yararlanan gerçek ya da tüzel kişiyi,
SİTE: SATICI’ya ait internet sitesini,
SİPARİŞ VEREN: Bir mal veya hizmeti SATICI’ya ait internet sitesi üzerinden talep eden gerçek ya da tüzel kişiyi,
TARAFLAR: SATICI ve ALICI’yı,
SÖZLEŞME: SATICI ve ALICI arasında akdedilen işbu sözleşmeyi,
MAL: Alışverişe konu olan taşınır eşyayı ve elektronik ortamda kullanılmak üzere hazırlanan yazılım, ses, görüntü ve benzeri gayri maddi malları ifade eder.
3.KONU
İşbu Sözleşme, ALICI’nın, SATICI’ya ait internet sitesi üzerinden elektronik ortamda siparişini verdiği aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini düzenler.
Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
4. SATICI BİLGİLERİ
Ünvanı : İkon İletişim Telekomünikasyon A.Ş
Adres:  Tunalı Hilmi Caddesi Bestekar Sokak No: 47/9 Kavaklıdere / Çankaya – ANKARA PK:06680
Telefon : 0850 360 0 444
Faks : 0312 427 48 44
Eposta  info@ikontelekom.com.tr
5. ALICI BİLGİLERİ
Teslim edilecek kişi
Teslimat Adresi
Telefon
Faks
Eposta/kullanıcı adı
6. SİPARİŞ VEREN KİŞİ BİLGİLERİ
Ad/Soyad/Unvan
Adres
Telefon
Faks
Eposta/kullanıcı adı
7. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLER BİLGİLERİ
1. Malın /Ürün/Ürünlerin/ Hizmetin temel özelliklerini (türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi) SATICI’ya ait internet sitesinde yayınlanmaktadır. Satıcı tarafından kampanya düzenlenmiş ise ilgili ürünün temel özelliklerini kampanya süresince inceleyebilirsiniz. Kampanya tarihine kadar geçerlidir.
7.2. Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
7.3. Sözleşme konusu mal ya da hizmetin tüm vergiler dâhil satış fiyatı aşağıda gösterilmiştir.

Ürün AçıklamasıAdetBirim FiyatıAra Toplam
(KDV Dahil)
Kargo Tutarı
Toplam :

Ödeme Şekli ve Planı
Teslimat Adresi
Teslim Edilecek kişi
Fatura Adresi
Sipariş Tarihi
Teslimat tarihi
Teslim şekli

7.4. Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücreti ALICI tarafından ödenecektir.
8. FATURA BİLGİLERİ
Ad/Soyad/Unvan
Adres
Telefon
Faks
Eposta/kullanıcı adı
Fatura teslim : Fatura sipariş teslimatı sırasında fatura adresine sipariş ile birlikte
teslim edilecektir.

9. GENEL HÜKÜMLER
9.1. ALICI, SATICI’ya ait internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup, bilgi sahibi olduğunu, elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI’nın; Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmesi, mesafeli satış sözleşmesinin kurulmasından evvel, SATICI tarafından ALICI’ ya verilmesi gereken adresi, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikleri, ürünlerin vergiler dâhil fiyatını, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
9.2. Sözleşme konusu her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile ALICI’ nın yerleşim yeri uzaklığına bağlı olarak internet sitesindeki ön bilgiler kısmında belirtilen süre zarfında ALICI veya ALICI’nın gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürünün ALICI’ya teslim edilememesi durumunda, ALICI’nın sözleşmeyi feshetme hakkı saklıdır.
9.3. SATICI, Sözleşme konusu ürünü eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri, kullanım kılavuzları işin gereği olan bilgi ve belgeler ile teslim etmeyi, her türlü ayıptan arî olarak yasal mevzuat gereklerine göre sağlam, standartlara uygun bir şekilde işi doğruluk ve dürüstlük esasları dâhilinde ifa etmeyi, hizmet kalitesini koruyup yükseltmeyi, işin ifası sırasında gerekli dikkat ve özeni göstermeyi, ihtiyat ve öngörü ile hareket etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
9.4. SATICI, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
9.5. SATICI, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, öğrendiği tarihten itibaren 3 gün içinde yazılı olarak tüketiciye bildireceğini, 14 günlük süre içinde toplam bedeli ALICI’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
9.6. ALICI, Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu Sözleşme’yi elektronik ortamda teyit edeceğini, herhangi bir nedenle sözleşme konusu ürün bedelinin ödenmemesi ve/veya banka kayıtlarında iptal edilmesi halinde, SATICI’nın sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğünün sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
9.7. ALICI, Sözleşme konusu ürünün ALICI veya ALICI’nın gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa tesliminden sonra ALICI’ya ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız kullanılması sonucunda sözleşme konusu ürün bedelinin ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından SATICI’ya ödenmemesi halinde, ALICI Sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
9.8. SATICI, tarafların iradesi dışında gelişen, önceden öngörülemeyen ve tarafların borçlarını yerine getirmesini engelleyici ve/veya geciktirici hallerin oluşması gibi mücbir sebepler halleri nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI’ya bildireceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI da siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesini SATICI’dan talep etme hakkını haizdir. ALICI tarafından siparişin iptal edilmesi halinde ALICI’nın nakit ile yaptığı ödemelerde, ürün tutarı 14 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 14 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. ALICI, SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 ile 3 haftayı bulabileceğini, bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI’nın hesaplarına yansıması halinin tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
9.9. SATICININ, ALICI tarafından siteye kayıt formunda belirtilen veya daha sonra kendisi tarafından güncellenen adresi, e-posta adresi, sabit ve mobil telefon hatları ve diğer iletişim bilgileri üzerinden mektup, e-posta, SMS, telefon görüşmesi ve diğer yollarla iletişim, pazarlama, bildirim ve diğer amaçlarla ALICI’ya ulaşma hakkı bulunmaktadır. ALICI, işbu sözleşmeyi kabul etmekle SATICI’nın kendisine yönelik yukarıda belirtilen iletişim faaliyetlerinde bulunabileceğini kabul ve beyan etmektedir.
9.10. ALICI, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, ALICI’ya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir.
9.11. ALICI ile sipariş esnasında kullanılan kredi kartı hamilinin aynı kişi olmaması veya ürünün ALICI’ya tesliminden evvel, siparişte kullanılan kredi kartına ilişkin güvenlik açığı tespit edilmesi halinde, SATICI, kredi kartı hamiline ilişkin kimlik ve iletişim bilgilerini, siparişte kullanılan kredi kartının bir önceki aya ait ekstresini yahut kart hamilinin bankasından kredi kartının kendisine ait olduğuna ilişkin yazıyı ibraz etmesini ALICI’dan talep edebilir. ALICI’nın talebe konu bilgi/belgeleri temin etmesine kadar geçecek sürede sipariş dondurulacak olup, mezkur taleplerin 24 saat içerisinde karşılanmaması halinde ise SATICI, siparişi iptal etme hakkını haizdir.
9.12. ALICI, SATICI’ya ait internet sitesine üye olurken verdiği kişisel ve diğer sair bilgilerin gerçeğe uygun olduğunu, SATICI’nın bu bilgilerin gerçeğe aykırılığı nedeniyle uğrayacağı tüm zararları, SATICI’nın ilk bildirimi üzerine derhal, nakden ve defaten tazmin edeceğini beyan ve taahhüt eder.
9.13. ALICI, SATICI’ya ait internet sitesini kullanırken yasal mevzuat hükümlerine riayet etmeyi ve bunları ihlal etmemeyi baştan kabul ve taahhüt eder. Aksi takdirde, doğacak tüm hukuki ve cezai yükümlülükler tamamen ve münhasıran ALICI’yı bağlayacaktır.
9.14. ALICI, SATICI’ya ait internet sitesini hiçbir şekilde kamu düzenini bozucu, genel ahlaka aykırı, başkalarını rahatsız ve taciz edici şekilde, yasalara aykırı bir amaç için, başkalarının maddi ve manevi haklarına tecavüz edecek şekilde kullanamaz. Ayrıca, üye başkalarının hizmetleri kullanmasını önleyici veya zorlaştırıcı faaliyet (spam, virus, truva atı, vb.) işlemlerde bulunamaz.
9.15. SATICI’ya ait internet sitesinin üzerinden, SATICI’nın kendi kontrolünde olmayan ve/veya başkaca üçüncü kişilerin sahip olduğu ve/veya işlettiği başka web sitelerine ve/veya başka içeriklere link verilebilir. Bu linkler ALICI’ya yönlenme kolaylığı sağlamak amacıyla konmuş olup herhangi bir web sitesini veya o siteyi işleten kişiyi desteklememekte ve Link verilen web sitesinin içerdiği bilgilere yönelik herhangi bir garanti niteliği taşımamaktadır.
9.16. İşbu sözleşme içerisinde sayılan maddelerden bir ya da birkaçını ihlal eden üye işbu ihlal nedeniyle cezai ve hukuki olarak şahsen sorumlu olup, SATICI’yı bu ihlallerin hukuki ve cezai sonuçlarından ari tutacaktır. Ayrıca; işbu ihlal nedeniyle, olayın hukuk alanına intikal ettirilmesi halinde, SATICI’nın üyeye karşı üyelik sözleşmesine uyulmamasından dolayı tazminat talebinde bulunma hakkı saklıdır.
10. CAYMA HAKKI
10.1. ALICI; mesafeli sözleşmenin mal satışına ilişkin olması durumunda, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir. ALICI, iş bu sözleşmeyi kabul etmekle, cayma hakkı konusunda bilgilendirildiğini peşinen kabul eder.
10.2. Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI’ ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,
a) 3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
b) İade formu,
c) İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
d) SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
e) ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir.
f) Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
11. CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları, makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara ilişkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.
Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.

12. TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder
13. YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmeden doğan uyuşmazlıklarda şikayet ve itirazlar, aşağıdaki kanunda belirtilen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılacaktır. Parasal sınıra ilişkin bilgiler aşağıdadır:
01/01/2017 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere, 2017 yılı için tüketici hakem heyetlerine yapılacak başvurularda değeri:
a) 2.400 (iki bin dört yüz) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda ilçe tüketici hakem heyetleri,
b) Büyükşehir statüsünde olan illerde 2.400 (iki bin dört yüz) Türk Lirası ile 3.610 (üç bin altı yüz on) Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetleri,
c) Büyükşehir statüsünde olmayan illerin merkezlerinde 3.610 (üç bin altı yüz on) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetleri,
ç) Büyükşehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerde 2.400 (iki bin dört yüz) Türk Lirası ile 3.610 (üç bin altı yüz on) Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetleri görevli kılınmışlardır.
İşbu Sözleşme ticari amaçlarla yapılmaktadır.
14. YÜRÜRLÜK
ALICI, Site üzerinden verdiği siparişe ait ödemeyi gerçekleştirdiğinde işbu sözleşmenin tüm şartlarını kabul etmiş sayılır. SATICI, siparişin gerçekleşmesi öncesinde işbu sözleşmenin sitede ALICI tarafından okunup kabul edildiğine dair onay alacak şekilde gerekli yazılımsal düzenlemeleri yapmakla yükümlüdür.
SATICI:
ALICI:
TARİH:

Pin Şifre Satışı

Pin (Şifre) alım işlemlerini online olarak Hepsiburada‘dan ve Yurtkart.com‘dan yapabilirsiniz.

Paketler Fiyat Online Satış
İkon Telekom YurtKart 450 Dakika  ₺  63.00 Hepsiburada
İkon Telekom YurtKart 750 Dakika  ₺  105.00 Hepsiburada
İkon Telekom YurtKart 1500 Dakika  ₺  210.00 Hepsiburada

İkon Telekom YurtKart 1800 Dakika

 ₺  252.00 Hepsiburada
İkon Telekom YurtKart 3000 Dakika  ₺  420.00 Hepsiburada
İkon Telekom YurtKart 6000 Dakika  ₺  840.00 Hepsiburada
İkon Telekom YurtKart 7500 Dakika  ₺  1050.00 Hepsiburada

! Pinler İlk Kullanımdan İtibaren 3 Ay İçerisinde Bitirilmelidir.
Diğer Yüksek Paketler için İletişime Geçiniz.

  • Ankesörlü veya sabit telefondan 0 811 255 0 900 nolu erişim numarası çevrilir.
  • Cep telefonlarından 0 850 360 0 500 nolu erişim numarası çevirilir.
  • Sesli yanıttan sonra telefonunuza veya mail adresine gönderilen (Pin) şifre tuşlanır.
  • Sonra aramak istediğiniz telefon numarası şehiriçi ise 7 haneli numara, değilse alan koduyla birlikte çevrilir.
  • Tekrar arama yapılacaksa telefonu kapatmadan “##” tuşuna basılarak aramak istediğiniz numarayı tuşlayabilirsiniz.
  • Askeri birlikler, cezaevlerinde herhangi bir ücret talep edilmeksizin, yıllık anlaşma karşılığında İkon ankesör kurulmaktadır.
  • Karasal hatların ulaşamadığı noktalara İkon telekom ankesörleri kurulabilmesi nedeniyle İletişim sorununu ortadan kaldırmaktadır.
  • İkon Ankesör kolay kullanım ve ekonomik görüşme sağlamaktadır.
  • Ankesör sayısının yetersiz olduğu askeri birlik ve cezaevlerinde ilave ankesör kurarak sıra bekleme sorununu en aza indirmeyi sağlamaktadır.
  • İstenmesi durumunda kurulan ankesörler dışarıdan da aranabilmektedir.
  • Bayilerimize özel projeler üreterek arama noktaları kurulmaktadır.
  • 08503600811 nolu telefondan bilgi alarak, banka hesaplarımıza ödeme yaparak alım gerçekleştirebilirsiniz.
  1. PTT A.Ş.

    İkon Telekom, sektörün özelleşmesi ile birlikte, PTT’ler de ilk günden bu yana en çok satış yapan firma liderliğini elinde tutmaktadır.

    Türkiye genelindeki PTT merkez ve şubelerinde YURTKKART markasıyla hizmet sunmaktadır.

  2. ASKERİ KANTİNLER

    MEHMETÇİK’lerimizin aileleri ve tüm sevdikleri ile ucuz ve kaliteli görüşmelerini sağlamak amacıyla sözleşme yapılarak, Kara, Deniz, Hava Kuvvetleri ve Jandarma Genel komutanlığına bağlı Askeri birlik kantinlerinde Yurtkart yer almaktadır.

  3. AÇIK CEZA İNFAZ KURUMLARI
    Ülke genelindeki açık ceza infaz kurumlarının doğrudan temin yöntemi ile tutuklu ve hükümlülerinin, aileleri ve yakınları ile görüşmelerini sağlayan arama kartlarını temin etmekteyiz.

  4. BAYİ SATIŞ KANALLARI

    Ülke genelinde büfeler, marketler, telekomcular, askeri malzemeciler gibi birçok satış noktasında YURTKART satılmaktadır.

    Zengin kart çeşitleriyle, her ihtiyaca cevap verebilen YURTKART ve diğer markalarımızla müşterilerimize satış noktalarımızda hizmet vermekteyiz.

ikon iletişimTR16 0006 2000 0750 0006 2985 59Garanti bank.
ikon iletişimTR 7700 0100 1671 5507 1066 5009Ziraat Bankası
ikon iletişimTR61 0006 4000 0014 2400 3627 04İş Bankası
ikon iletişimTR91 0011 1000 0000 0074 5977 87QNBfinansbank enpara
ikon iletişimTR21 0011 1000 0000 0020 4104 82QNBFinansbank
ikon iletişim889060PTT POSTA ÇEKİ

Sanal Santral Hizmetleri

NEDEN 3CX?

  • 3CX, müşterinizi belirli SIP Trunk’larına, telefonlara veya ana bilgisayarlara bağlamayın. 3CX ile istem ve verilerinizin kontrolünü elinizde tutun.
  • Her Yere Kurun.
  • Internet ya da 3G hizmeti verilen her yerden,akıllı telefonunuzla(ios, android,vs) ücretsiz görüşme yapın.
  • Ofisinizdeymiş gibi çağrılarınızı kaçırmayın.

ENTEGRASYON SEÇENEKLERİ…

  • 3CX sisteminizi CRM, ERP veya muhasebe sisteminize entegre etmek, özellikle 3CX destekli CRM sistemlerimizden biri ile kolaydır.
  • CRM’inizin listelendiğini veya özel bir uygulama kullandığını görmüyor musunuz? 3CX API’yi kullanarak entegrasyonu birlikte yapabiliriz.
  • Desteklenen bazı sistemler;
    britrix24_logoconnectwise_logofreshdesk_logohubspot_logodinamik365_logomongo-db_logo   sql-databases_logovtiger_logozendesk_logozoho_logojetpack rcm logosusalesforce_logo

KONTROLÜ ELE ALIN…

  • Telefonunuza Bağlı Kalmayın.
  • Siz neredeyseniz IP telefonunuz orada olsun.
  • Android yada IOS işletim sisteminiz ne olursa olsun dahiliniz yanınızda.

KOLAYLIK SAĞLAYIN…

  • 3CX, PBX’i yükseltmeler, güvenlik ve ölçeklenebilirlik açısından çalıştırmayı kolaylaştırmakla kalmaz,
  • Kullanıcıların iletişim için kullandığı tüm uygulamalar tümleşik iletişim başlığı altında entegre olarak sunulmaktadır.
  • Bilinen SIP üreticilerin ürünleri ile çalışır; Voip telefonlar  Voip Gatewayler

AVANTAJLARI KEŞFEDİN…

  • Açık platform SIP standartları destekler..
  • Webmeeting ile ister evde ister iş te olun toplantılarınızı kaçırmayın.
  • Daha kontrollü ve yüksek kapasiteli konferans görüşmeleri için kişisel olarak yapılandırın.

MALİYETİNİZİ AZALTIN…

  • Telefon faturanızı azaltın: Ücretsiz olarak arayın.
  • Interoffice Çağrılarını ortadan kaldırın.
  • Tasarruf edin.

Kurulumun masrafsız, kolay ve hızlı olmasının yanı sıra birbirine uzak ofislerinizin tüm ses iletişim ihtiyacını tek çatı altında toplar; santral verilerinizi, çağrı raporlarınızı ve servislerinizi güvenilir bulut mimarisiyle korur. İhtiyaç duyduğunuz anda dahili hat sayısını kolayca artırmanızı sağlar. Tüm şubelerinizi ve ofislerinizi kendi aralarında ücretsiz konuşturur.

Konferans Görüşmesi

Bulut Santral Servisi’nin sunduğu bu hizmet ile çağrı bekletmeye ya da ikinci bir çağrıya gerek duyulmadan toplu görüşmeler yapılır.

Çağrı Yönlendirm

Her an telefonunuzun başında olamıyorsanız ve bu yüzden de gelen çağrıların tamamını cevaplayamıyorsanız, yönlendirmeleri sabit telefonunuzdan yapmanız gerekmez. Bu özellik size, telefon cihazınızın yanı sıra herhangi bir bilgisayar ile kolayca yönlendirme yapma imkanı sağlar.

Detaylı Çağrı Kaydı

Daha önceden görüşme yaptığınız bir numaraya, görüşmenin yalnızca tarihini ve saatini kullanarak ulaşmanızı sağlar. Tüm görüşme detaylarınız cihazınızın hafızasına bağlı kalmadan saklanır.

Sesli Yanıt Hizmeti

IVR (Interactive Voice Response)
Bulut Santral Servisi otomatik çağrı karşılama özelliğine sahiptir. Bu sistem eğer belirtilmiş ise mesai saatlerine göre sizi arayan kişileri ayrıştırıp farklı anonslar duyulur.
Şirketinize gelen çağrıları belirlediğiniz karşılama anonsu ile dilediğiniz dahililere, gruplara veya farklı bir numaraya yönlendirir. Bulut Santral Servisi böylece sizi arayan kişileri en doğru şekilde adresleyip, kolayca istenilen kullanıcıya ulaşılmasını sağlar. Mesai saatleri dışında ise sizi arayan kişileri istediğiniz bir numaraya veya sesi mesaj sistemine yönlendirir.

Gelişmiş Çağrı Transferi

Bulut Santral Servisi şirketinize gelen çağrıları istediğiniz birimdeki, istediğiniz kişiye onayını alarak veya onaysız olarak aktarmanızı sağlar.

Çağrı Karşılama Grubu

Bulut Santral Servisi şirketinizin departmanları içindeki kullanıcıları gruplayarak çağrı geldiği anda tüm dahililerin aynı anda, sıralı veya en az konuşma yapana göre çalmasını sağlar.

Kuyruk

Bulut Santral Servisi gelen çağrılarınızın bağlanacağı dahili hatlar meşgul ise arayan kişi veya kişileri sıralandırarak bekletir ve içerideki dahililer müsait oldukça sıralı olarak çağrıları içeri alır. Böylelikle çağrı kaybınızı minimuma indirmiş olur.

Başka Bir Dahiliden Çağrı Çekme

Bulut Santral Servisi kendi telefonunuzdan farklı bir masada çalan telefonu kolaylıkla çekip cevaplamanızı sağlar.

Çağrı Bekletme

Bulut Santral Servisi size bir görüşme esnasında gelen başka bir çağrıyı sinyal ile haber verir, mevcut görüşmeyi beklemeye alır ve bekletme esnasında sonradan gelen çağrıyı yanıtlamanızı sağlar.
Bu servis, siz görüşme yapıyor olsanız bile gelen tüm çağrılardan sizi haberdar eder. Böylece, telefonunuz meşgulken size gelen çağrılar cevapsız kalmaz.

Rahatsız Etmeyin Modu

Bulut Santral Servisi müsait olmadığınız durumlarda bu özelliği ile tüm çağrıları, sesli mesaj kutunuza düşürmek üzere engeller. Böylece rahatsız edilmek istemediğinizde görüşmelerinizi ertelemenizi sağlar.

Sanal Fax Hizmeti

İkon Sanal Fax masaüstü uygulaması ile bilgisayarınızdaki belgelerinizi anında faks cihazına ihtiyaç duyulmadan gönderip alabilirsiniz.
Ya da dilerseniz; herhangi bir portala login olmadan, outlook entegrasyonumuz ile doğrudan mail ortamından faks gönderebilirsiniz.

Çağrı Merkezi Çözümleri

Call Center yazılımlarımız, çağrı merkezi işlemlerinizi etkin bir şekilde gerçekleştirmek için gereken tüm özellikleri kapsamaktadır, inbound ve outbound işlevselliğinin genişliği, talep edilen çağrı merkezi yazılım sağlayıcıları arasında rakipsizdir.

İkon Telekom; Inbound, Outbound ya da Blended çağrı merkezleriniz için kusursuz çözümler sunar. İş akış süreçlerine uygun, kolay yönetilebilir ve dinamik yapısı sayesinde çağrı merkeziniz her an ihtiyaç duyulduğu şekilde çalışır. Ürünümüz ile gelen/giden çağrıları isteğiniz ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda yönlendirebilir ve raporlayabilirsiniz.

Geniş özellikleri ile ihtiyacınızın tamamını karşılayan call center yazılımımız, maliyetlerinizi düşürürken size müşterilerinizi memnun etme olanağı da sağlamaktadır. Siz kontaklarınızla konuştukça firmanızın mali gücüde artmaktadır.

Çözümlerimiz ile ilgili bizlere ulaşın.